Forum FORUM PRZENIESIONE  NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 Strona Główna FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2
FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Subaru Impreza WRX STI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 Strona Główna -> Opisy&foto aut&bike
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mass
maniak
maniak



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 0:35, 16 Sie 2006    Temat postu: Subaru Impreza WRX STI

PIEKNE SUBARU IMPREZA WRC




Bardziej sportowej Imprezy już nie ma (dla niezorientowanych wyjaśniam, że jest to rajdowa Impreza). Subaru Impreza WRC było budowane na bazie modelu WRX type R STi. Jednak trudno jest znaleźć w WRC fabryczne elementy. Każdy z samochodów przygotowywany przez angielską firmę PRODRIVE to właściwie jeżdżący prototyp. 300 KM, twarde i niskie zawieszenie, kubełkowe fotele, wszystko co potrzebne do szczęścia. Szkoda, że nie można czymś takim jeździć po publicznych drogach!
Każda Impreza WRC wygląda inaczej, ale wszystkie mają też wspólne elementy: potężny tylny spojler, niskie i twarde zawieszenie, duże koła z szerokimi oponami. Wszystkie egzemplarze muszą spełniać ścisłe wymogi regulaminu FIA, dotyczące masy (około 1230 kg), wymiarów zewnętrznych (4340x1770x1390) i wyposażenia (m.in. klatki bezpieczeństwa, kubełkowe fotele). Jednym słowem idealna.
Model WRX type R STi chociaż dość długi, jest bardzo lekki. Nie trzeba było więc WRC sztucznie odchudzać poprzez usunięcie tapicerki czy wygłuszeń w drzwiach. Jak już wyżej wspomniałem we wnętrzu są sportowe fotele, klatka bezpieczeństwa i komputer pokładowy, monitorujący działanie poszczególnych mechanizmów. Podczas serwisu wystarczy tylko odczytać dane z pamięci komputera, żeby zmienić np. nastawy zawieszenia, lub określić, który z podzespołów trzeba natychmiast wymienić. Dla bezpieczeństwa zbiornik paliwa wykonano w postaci worka ze specjalnej
Subaru WRC jest napędzane czterocylindrowym aluminiowym bokserem z czterema zaworami na cylinder, turbosprężarką IHI i intercoolerem, o pojemności 1994 cm sześciennych i mocy 300 KM. Moment obrotowy sięga 450 Nm przy 5500 obr./min. Jednostka napędowa jest wyposażona w chłodnicę oleju, tzw. podtrzymywanie turbo i wtrysk wody do cylindrów. Napęd na wszystkie koła, mechanizmy różnicowe sterowane elektrohydraulicznie, 6-stopniowa ręczno-półautomatyczna skrzynia biegów. Wspomaganie układu zamontowane w WRC ma dodatkową chłodnicę w obwodzie hydraulicznym.


Bak paliwa


ciuszki dla malucha Very Happy


I oczywiscie nasze Piekne SUBARU Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 Strona Główna -> Opisy&foto aut&bike Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin