 |
FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mass
maniak

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Śro 0:35, 16 Sie 2006 Temat postu: Subaru Impreza WRX STI |
|
|
PIEKNE SUBARU IMPREZA WRC
Bardziej sportowej Imprezy już nie ma (dla niezorientowanych wyjaśniam, że jest to rajdowa Impreza). Subaru Impreza WRC było budowane na bazie modelu WRX type R STi. Jednak trudno jest znaleźć w WRC fabryczne elementy. Każdy z samochodów przygotowywany przez angielską firmę PRODRIVE to właściwie jeżdżący prototyp. 300 KM, twarde i niskie zawieszenie, kubełkowe fotele, wszystko co potrzebne do szczęścia. Szkoda, że nie można czymś takim jeździć po publicznych drogach!
Każda Impreza WRC wygląda inaczej, ale wszystkie mają też wspólne elementy: potężny tylny spojler, niskie i twarde zawieszenie, duże koła z szerokimi oponami. Wszystkie egzemplarze muszą spełniać ścisłe wymogi regulaminu FIA, dotyczące masy (około 1230 kg), wymiarów zewnętrznych (4340x1770x1390) i wyposażenia (m.in. klatki bezpieczeństwa, kubełkowe fotele). Jednym słowem idealna.
Model WRX type R STi chociaż dość długi, jest bardzo lekki. Nie trzeba było więc WRC sztucznie odchudzać poprzez usunięcie tapicerki czy wygłuszeń w drzwiach. Jak już wyżej wspomniałem we wnętrzu są sportowe fotele, klatka bezpieczeństwa i komputer pokładowy, monitorujący działanie poszczególnych mechanizmów. Podczas serwisu wystarczy tylko odczytać dane z pamięci komputera, żeby zmienić np. nastawy zawieszenia, lub określić, który z podzespołów trzeba natychmiast wymienić. Dla bezpieczeństwa zbiornik paliwa wykonano w postaci worka ze specjalnej
Subaru WRC jest napędzane czterocylindrowym aluminiowym bokserem z czterema zaworami na cylinder, turbosprężarką IHI i intercoolerem, o pojemności 1994 cm sześciennych i mocy 300 KM. Moment obrotowy sięga 450 Nm przy 5500 obr./min. Jednostka napędowa jest wyposażona w chłodnicę oleju, tzw. podtrzymywanie turbo i wtrysk wody do cylindrów. Napęd na wszystkie koła, mechanizmy różnicowe sterowane elektrohydraulicznie, 6-stopniowa ręczno-półautomatyczna skrzynia biegów. Wspomaganie układu zamontowane w WRC ma dodatkową chłodnicę w obwodzie hydraulicznym.
Bak paliwa
ciuszki dla malucha
I oczywiscie nasze Piekne SUBARU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|