 |
FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mass
maniak

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 21:43, 15 Sie 2006 Temat postu: Ford Focus WRC |
|
|
Silnik: Ford Zetec E (spec.1999) 2.0 l,
Ford Zetec M (spec.2001) 2.0 l,
4-cylindrowy, 16-zaworowy pojemność skokowa 2000 cm3.
Opracowany w firmie Ford elektroniczny system sterowania pracą silnika.
Turbosprężarka Garrett (z wymaganą przez FIA 34 mm zwężarką).Katalizator.
Elektroniczny system sterujący:
Kompleksowe zbieranie danych dotyczących pracy podwozia i silnika w celu natychmiastowego diagnozowania i maksymalizacji wydajności.
Intercooler:
Chłodnica typu powietrze/powietrze z zewnętrznym natryskiem wody.
Moc: 300 KM przy 6.500 obr/min. (spec.1999)
310 KM przy 6.800 obr/min. (spec.2001)
Moment: 500 Nm przy 4.000 obr.min (spec.1999)
550 Nm przy 3.800-4.000 obr.min (spec.2001)
Zbiornik paliwa:
Pojemność 100 litrów (spec.1999) - 80 litrów (spec.2001), umieszczony centralnie.
System napędu:
Stały napęd na 4 koła opracowany i wyprodukowany przez M-Sport z aktywnym przednim i centralnym mechanizmem różnicowym i mechanicznym tylnym mechanizmem różnicowym (spec.1999). Elektroniczny układ sterowania mechanizmem różnicowym.
Wszystkie trzy aktywne dyferencjały (spec.2001).
Skrzynia biegów: 6 - biegowa sekwencyjna skrzynia biegów typu M-Sport/Xtrac 240.
Zawieszenie:
Przód: kolumny MacPhersona z regulowaną siłą
tłumienia
Tył: kolumny MacPhersona z regulowaną siłą tłumienia
Układ kierowniczy:
Ze wspomaganiem, przednia zębata o wysokim przełożeniu (12:1). 2 obroty kierownicy między skrajnymi położeniami.
Hamulce:
Szuter: 300 mm przód i 300 mm tył wentylowane tarcze
hamulcowe z 4 - tłoczkowymi zaciskami
Asfalt: 370 mm przód i 300 mm tył (spec.1999)
370 mm przód i 315 mm tył (spec.2001)
8 - tłoczkowe przód 4 - tłoczkowe tył.
Obręcze kół:
Ze stopów lekkich o wymiarach:
15" x 7" szuter
18" x 8" asfalt
Wymiary:
Długść całkowita: 4152 mm
Szerokość całkowita: 1770 mm
Wysokość całkowita: 1420 mm
Rozstaw osi: 2615 mm
Masa własna: 1230 kg (spec.1999)
1200 kg (spec.2001)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|